Módní trendy už nějakou dobu neurčují jen návrháři věhlasných značek, modelky na přehlídkách a reklama v módních magazínech, jako je Vogue, Marie Claire a Elle. Větší vliv mají módní influencerky, které svými příspěvky na Instagramu nebo videi na YouTube ovlivňují pocity, vkus a nákupní chování milionů spotřebitelů.
Dívky a mladé ženy od 15 do 30 let sledují, co zrovna letí, hlavně na Instagramu. Hledají a nacházejí tu inspiraci.
Veřejně známé osobnosti ukazují světu oblečení a styl, který je jim vlastní nebo to, za co dostaly zaplaceno. Nejsou to jen modelky, ale také televizní moderátorky, herečky, účastníci reality show, úspěšné bloggerky, zpěvačky, spisovatelky, matky nebo aspoň bývalé miss.;)
Fotky povedených outfitů sklízí obdivné komentáře a fanynky se někdy ptají, "Co to je za značku? Kde jsi to koupila?", aniž by kdy dostaly odpověď.
Za kolik se neptají přesto, že to každého to zajímá. Jak dělat reklamu na Instagramu a s kým se spojit? Záleží na tom, jakou máte cílovku a s jakými postoji a emocemi chcete, aby zákazníci vaši značku spojovali.
Jsou influencerky, které propagují jen luxusní zboží a turistické resorty, jiné kombinují masovku jako je Zara a HM s kabelkami Chanel.
Než začnete spolupracovat, od influencera si vyžádejte statistiky o publiku. Má fanoušky z ČR nebo ji spíš sledují cizinci? Jde spíš o ženy nebo muže? Sledují ho náctiletí nebo ženy 30+?
Nejsledovanější čeští módní influenceři
Anna Šulcová alias @anasulcova
969.000 sledujícíh na Instagramu
Anna Šulcová na Instagramu dlouhodobě spolupracuje s eshopem Zalando, automobilkou Hyundai, značkami Daniel Wellington, Tezenis, Visit Budapest nebo organizací Obránci Zvířat (zákaz klecového chovu). Její příspěvky na Instagramu mají široký dosah a vlivňují pohled mladé internetové generace na módu a styl.
Anna Šulcová je influencerka, kerá se veřejně známou stala především díky svému vlogu Anna Sulc. Tvorbě a sdílení videí na YouTube se věnovala od útlého věku. Anna Šulcová je taky příležitostná herečka, studentka marketingu, vítězka Czech Social Awards v letech 2017, 2018, 2019 a 2020.
Její kanál na YouTube má 479.000 odběratelů a jednotlivá videa mají v průměru 800.000 shlédnutí.
Začátkem roku 2021 společně s Jakubem Gulabem spoluvytvářela kampaň, ve které měli společně s vědci vyvracet dezinformace šířené kolem očkování proti Covidu. Kampaň běžela na všech sociálních sítích (Instagram, Twitter, Facebook, YouTube a TikTok) a kritizovali ji odborníci i veřejnost, proto byla část stažena.
Post Anny Šulcové s fotografií a textem je sponzorovaný firmou Zalando, má nespočet shlédnutí, 55.021 To se mi líbí 🤍 a počet komentářů musel být omezen.
Influencerka má jeden z největších českých účtů na TikToku, kde velmi rychle posbírala mnoho sledujících. Zahrála si i v seriálu Gympl s (r)učením omezeným a ve filmu Gump – pes, který naučil lidi žít.
Monika Bagárová alias @bagarovamonika
921.000 fanoušků na Instagramu
Monika Bagárová zpívala v první řadě soutěže Česko Slovenská SuperStar. Na svém instagramovém profilu už nasbírala přes 895.000 sledujících. Se svými fanoušky komunikuje otevřeně a přívětivě. Na sociální síti promuje vlastní aktivity a dlouhodobě spolupracuje se značkou Maybelline, které dělá ambasadorku.
Dlouho spolupracovala s eshopem Zalando. Sama má ráda luxusní módní značky, které v příspěvcích propaguje aniž by s nimi spolupracovala. Mezi ně patří Burberry, Yves Saint Laurent, Cartier, Balmain. Na sport často nosí značku Adidas.
Mezi její dlouhodobé spolupráce patří Maybelline, Linteo, Sunar, Česká spořitelna, Magnum, Myprotein nebo Elis Design.
Nikola Čechová alias @shopaholicnicol
754.000 fanoušků na Instagramu
Nikola Čechová je jedna z nejúspěšnějších českých youtuberek. Její vlogy odebírá 450.000 diváků na Youtube. Zároveň je moderátorkou televize Óčko a TV Nova, kde moderuje počad Snídaně s Novou. V roce 2015 vyhrála v soutěži Blogerka roku v kategorii video.
Nikola Čechová alias Shopaholic Nicol je jednu z nejlépe vydělávajících youtuberek v Česku. Zaměčuje se na módu a styl, své publikum chce inspirovat. Na Instagramu dlouhodobě spolupracuje s firmou Coca Cola, eshopem Zalando a Bonami. Dále spolupracovala se značkami Antipearle, Ester a Josefína, Lite Cakes, Čajová zahrada, Dermalogica a mnoho dalších.
Nikol Štíbrová alias @stibrovicnikolka
596.000 sledujících na Instagramu
Nikol Štíbrová je česká herečka, kterou většina lidí zná z role Karolíny Krausové v seriálu Pojišťovna štěstí. Není hloupá, její matka byla zubařka, otec ředitel gymnázia, ona sama studovala mezinárodní vztahy na pražské Metropolitní univerzitě, ne herectví.
Nikol Štíbrová se aktivně zaměřuje na digitální média a sociální sítě. V roce 2017 získala cenu Czech Blog Awards za instaprofil roku a hned na to, v roce 2018 se @stibrovicnikolka na Instagramu umístila na 3. místě ankety Křišťálová Lupa v kategorii One (wo)man show.
Nikol Štíbrová spolupracuje s automobilkou Škoda, značkami MAC Cosmetics, Actimel, Rossmann, nebo Levis, Tempus Design, eshopy Rohlik.cz, Zoot.cz. Podporuje i neziskovky, například Konto Bariéry.
Barbora Ondráčková alias @fashioninmysoul
596.000 sledujících na Instagramu
Blogerka a influencerka Barbora Ondráčková patří mezi těch málo (prozatím), které popularitu získaly výhradně prezentováním sebe sama na Instagramu. Tato mladá kultivovaná dáma se zaměřuje na high-end módu a luxusní životní styl.
Pravidelně navštěvuje světové týdny módy v Paříži, Milánu, New Yorku nebo Londýně. Bára cestuje po celém světě, bydlí v luxusních hotelech a jí ve vybraných restauracích. Na Instagramu sdílí stylizované podoby zážitků z cest a každodenního života. Zároveň studuje mezinárodní obchod v Drážďanech.
Barboru Ondráčkovou fotí maminka, kterou dcera přiměla jít na fotografický kurz. Sama influencerka říká, že nad focením a úpravou každé fotky tráví až čtyři hodiny. Vše na jejím instagramovém profilu je dokonale upravené. Z 84 procent ji sledují ženy a nejen Česky, její fanynky jsou také z USA, Německa, Velké Británie nebo Itálie. Nejsilnější je věková skupina 18 až 25 let, pak ženy od 25 do 35 let.
Spolupracuje s tzv. high-end značkami, jako jsou Cartier, Dior, Chanel, Louis Vuitton. Na svém instaprofilu propaguje eshopy Modivo, Eobuv, kabelkový projekt Fobe, Lily Silk, hotely Mövenpick, Visit Budapest, Visit Dubai a mnoho dalších.
Petra Kvitová alias @petra.kvitova
648.000 sledujících na Instagramu
Tenistka Petra Kvitová na svém profilu na Instagramu nasbírala 648 tisíc followerů. Není módní influencerkou, ale to co si vezme na sebe jak na kurt, tak na slavnostní události ovlivňuje mnoho žen, které ji sledují. Nepatří mezi ně jen Češi, na svém profilu komunikuje převážně v angličtině. Do češtiny přepíná především kvůli reklamním sdělením, například u značky L’Occitane, se kterou spolupracuje.
Bé Hà Nguyen alias @beha_nguyen alias Style With Me
514.000 sledujících na Instagramu
Vietnamka žijící v Česku, má ráda cestování a jídlo, vydala svou vietnamskou kuchařku. Její profil na Instagramu, stejně jako vlog na YouTube Be Ha Style With Me je o módě a stylu.
Dlouhodobě a intenzivně spolupracuje s eshopem Zalando. Na jejím instagramovém profilu se objevují i další značky, jako je Mercedes Benz Prague Fashion Week, značkou HM, Oral-B nebo Vichy Laboratoires. Bé Hà Nguyen podporuje i neziskové projekty, například STOP Šikaně.
Móda už dávno není jen o pěkných kouscích oblečení, ale i o hodnotách, které společně se značkou sdílíme.
Spolupráce Bé Hà Nguyen s eshopem Zalando vypadá na Instagramu třeba takto:
Je mi ctí být součástí kampaně #HereToStay od @zalando, která právě o hodnotách, které tady s námi přetrvají napořád, mluví. Jsem moc ráda, že Zalando zdůrazňuje rovnost bez ohledu na pohlaví, barvu pleti, sociální postavení nebo orientaci – jako kdyby si člověk mohl vybrat.🤐⠀ Být jiný není nemoc a třeba já jsem na svůj původ maximálně hrdá. Už bych to nechtěla jinak a věřím, že mi to takhle zůstane napořád.🍀
Veronika Arichteva alias @veronikaarichtev
522.000 sledujících na Instagramu
Veronika Arichteva je známá česká herečka, hvězda seriálu První republika, který běžel v České televizi v letech 2014 až 2018. Hrála také v seriálech vyprávěj, Kukačky nebo Policie Modrava.
Společně s Nikol Štíbrovou a Martinou Pártlovou dělá pořad 3v1. Veronika Arichteva na Instagramu posbírala na české poměry úctyhodných 490.000 sledujících.
Propaguje i vlastní věci, jako jsou trička, mikiny a teplákové soupravy pořadu 3v1 s nápisem Bude prdel!. Nikol Štíbrová spolupracuje na Instagramu s prodejcem luxusních ojetých vozů Auta Super, eshopem Bonami, návrhářkou Ivanou Mentlovou, značkami Max Factor, Blauer, Cybex, Tous Jewelry, Dermalogica, Replay, Tosca Blu, PacaPod.
Veronika Arichteva podporuje i neziskové projekty a organizace, jako třeba Hospic dobrého pastýře.
Týnuš Třešničková alias @tresnickova
430.000 sledujícíh na Instagramu
Kristýna Třešňáková alias Týnuš Třešničková se na sociálních sítích věnuje především, módě, kráse a životnímu stylu. už před několika lety vysokou sledovanost, ale ta se jí zvýšila po tragické události na dovolené v Turecku, kde byla se svým tehdejším přítelem v roce 2018. Tehdy ve vyhlášené steakové restauraci utrpěla popáleniny II. stupně na obličeji a horní části těla. V nemocnici strávila tři čtvrtě roku.
Kristýna Třešňáková alias @tresnickova na Instagramu spolupracuje s více i méně luxusními módními značkami, jako je Guess, Fendi, Zara, Hermes, Polo Ralph Lauren, Jackquemus, Vero Moda, Christian Laboutin, Missguided, Dior, Furry, YSL nebo Burberry.
Monika Marešová alias @monikamaresova
447.000 sledujícíh na Instagramu
Monika Marešová (rozená Koblížková) je česká stylistka, modelka, módní redaktorka a manželka moderátora Leoše Mareše. Pracovala pro časopis Story. Monika se narodila 7. března 1981. Na svatbě jiného stylisty Filipa Vaňka s Antonínem Petrkovským v roce 2015 potkala Leoše Mareše, který se do ní zbláznil. V roce 2018 se tajně vzali na zámku v Litomyšli.
Její popularitě prospěla svatba se známým moderátorem, kterého sleduje 1.100.000 uživatelů Instagramu. Společně často zdobí různé společenské akce, na kterých patří k nejlépe oblékaným. Monika Marešová spolupracuje s gigantem Zalando i s některými luxusními značkami. Její engagemment rate je 0,71.
Anna Marie Veselá alias Annie Camell @anniecamell
485.000 sledujícíh na Instagramu
Annie Camell je sympatická mladá tvůrkyně zábavných videí. Její kanál na YouTube odebírá 171.250 a jednotlivá videa mají v průměru 200.000 shlédnutí. Úspěch vlogu předcházel úspěchu instagramového účtu mladičké Anny Marie Veselé.
Annie Camell je na Instagramu ambasadorkou značky Puma a dále spolupracuje s eshopem Zoot.cz.
Tereza Hodanová alias @terihodanova
456.000 sledujících na Instagramu
Tereza Hodanová je bývalá česká youtuberka a vítězka v ženské kategorii Nejpopulárnější youtuber z roku 2014. V současnosti studuje psychologii na vysoké škole, věnuje vlastnímu projektu Girls To Girls, který pomáhá ženám najít svou cestu a osamostatnit se.
V srpnu 2019 překvapila své fanoušky přiznáním, že již deset let má problémy s poruchou příjmu potravy a musela vyhledat odbornou pomoc. Ona sama má potřebu druhým pomáhat.
Dva roky spolupracovala s nápojovou firmou Bubbleology, ale spolupráci ukončila v říjnu 2016, v té době přestala pracovat také s firmou Rowenta. Podle svých slov tak chtěla skončit s přehnanou komercionalizací svého kanálu.
Terereza Hodanová dlouhodobě spolupracuje s eshopem Zalando, Nespresso, CSOB, Malinna Products nebo Paul Mitchell.
Karolína Plíšková alias @karolinapliskova
444.000 sledujících na Instagramu
Tenistka Karolína Plíšková je krásná žena a módu má ráda. Ve volném čase ráda nosí Pradu. Spolupracuje s hodinářskou značkou Hublot. Na kurtu běhá v oblečení značky Fila, která ji sponzoruje. Placenou spolupráci má také s firmou Mototechna.
Jejím manželem a manažerem z pozice zástupce agentury PR Stars je televizní moderátor Michal Hrdlička. Provdalase za něj v Monaku v roce 2018. Sňatkem přijala příjmení Hrdličková. Rodné příjmení Plíšková si ale ponechala s ohledem na pokračování sportovní kariéry.
Simona Krainova alias @simonakrainova
424.000 sledujících na Instagramu
Oblíbená modelka a příležitostná herečka Simona Krainová propaguje na Instagramu vlastní značku By Simona. Spolupráce s firmami vyřizuje její manžel Karel Vágner.
Na instagramu spolupracuje s Tatra Tea, Gap, Hydropeptide, CBD Nano, O Domově, Douglas, Nutrend nebo Zoot. U jejích příspěvků je mnohem méně interakce než u příspěvků Nikol Štíbrové. Simona Krainová je dlouholetou tváří kliniky estetické medicíny Yes Visage, která je vidět i na jejím Instagramu.
Martina Pártlová alias @martinapartlova
403.000 sledujících na Instagramu
Od kud jí lidé znají? Martina Pártlová je česká zpěvačka a muzikálová herečka. Společně s Nikol Štíbrovou a Veronikou Arichtevou vytváří pořad 3v1. V roce 2008 se zúčastnila české verze soutěže X Factor, poté začala vystupovat v pražských muzikálech. Jako stálý host vystupuje se skupinou Čechomor.
Na Instagramu spolupracuje s Bonami.cz a propaguje vlastní pořady a značky.
Redakce magazínu Joyonline.cz o influencerkách z tria 3v1 napsala:
- všechny členky tria 3v1 – Martina, Nikol a Veronika jsou prostě skvělé spolu i každá zvlášť. Jejich osobitý humor a styl vás zaručeně pobaví a sledování jejich insta účtů se pro vás stane jistým druhem závislosti. Alespoň my v redakci to tak máme a holky nás neskutečně baví.
Andrea Verešová alias @andreaveresovaofficial
439.000 sledujících na Instagramu
Andrea Verešová je modelka i zdatná byznysmenka. Luxus až jistá okázalost to je styl Andrei Verešové, která v minulosti vyhrála v souteži Elite Model Look a získala titul Miss Slovensko. Česká veřejnost o ni hodně slýchala proto, že chodila s Jaromírem Jágrem.
Instagramový profil Andrei Verešoví je plný fotek z luxusních cest, modelka spolupracuje s Visit Dubai, Visit Italia, hotelem Ritz Carlton. Propaguje luxusní plavky Aurum Milano nebo L’Aqua, Terezia Company (doplňky stravy na podporu imunity), Mediacl Institut, Braun (epilační strojek) a podobně.
Andrea Verešová dělá na Instagramu reklamu také vlastnímu eshopu s luxusní dámskou módou Aver Fashion nebo Nadačnímu Fondu Andrey Verešové.
Anna Kadeřávková alias @annakaderavkova
330.000 sledujících na Instagramu
Herečka Anna Kadeřávková má na Instagramu slušných 330 tisíc sledujících. Narodila se v Praze. Vystudovala pražskou konzervatoř, obor hudebně dramatický. Je ve vztahu se slovenským YouTuberem Danielem Sebastianem Štrauchem alias GoGoManTV, který je známý také pod přezdívkou GoGo.
Má úctyhodný počet sourozenců, celkem devět, čtyři sestry a pět bratrů. Anna Kadeřávková se devět let věnovala lehké atletice, především běhu na 800 m.
Taťána Kuchařová alias @tatianakucharova
Taťána Kuchařová je Miss World 2006. Zakladatelka společnosti ICONIC s.r.o. a nadace Krása Pomoci.Nadace chce důstojné a plnohodnotné stárnutí pro všechny seniory, provází stárnutím a propojuje generace. Nadaci Krása pomoci založila Taťána Kuchařová v roce 2008. Magazín Forbes ji v roce 2014 zařadil mezi 30 pod 30.
Aktuálně spolupracuje se společností Astratex, na Instagramu se ukazuje v jejich spodním prádle. Jinak propaguje vlastní produkty, například oblečení, které vzešlo z její spolupráce s eshopem Abut You nebo hodinky Prim Iconic by Tatiana Kuchařová.
Původně byla na Instagramu jako Brzobohatá. Po rozvodu nechtěla dál vystupovat na internetu jako Brzobohatá. Taťánu Gregor Brzobohatou sledovalo 285 tisíc fanoušků, Taťánu Kuchařovou už také sleduje 281 tisíc lidí. Dlouho se snažila s platformou dohodnout na přejmenování, Instagram s ní ale zrovna nespolupracoval.
Zorka Hejdová alias @zorkahejdova
280.000 sledujících na Instagramu
Zorka Hejdová je nejen influencerka, ale především česká televizní a rozhlasová moderátorka. V roce 2009 začala moderovat ranní televizní pořad Snídaně s Novou a v roce 2013 moderovala soutěž SuperStar, obojí na TV Nova, kde pracovala až do roku 2020.
Nejvíc fanoušků posbírala díky své práci na TV Nova. Své příznivce má také jako moderátorka na rádiu Evropa 2.
Pokud jde o Instagram, má Zorka Hejdová 280.000 sledujících. Spolupracuje s věhlasnými značkami, jako je Bottega Veneta, New Bottega, Gismondi, Lancome The Frankie Shop, Anine Bing, Roberto Coin nebo Dsquared.
Mezi její instagramové partnery dále patří časopis Elle, návrhářka Ivana Mentlová, česká značka WWO, slovenska Mia Toman, kosmetika na vlasy Tresemmé, nadační fond Dům Ronalda McDonalda a mnoho dalších.
Nikol Švantnerová alias @nikolsvantnerova_official
256.000 sledujích na Instagramu
Nikol Švantnerová je česká Miss z roku 2015, miluje cestování a o své zážitky se ráda dělí s ostatními. Za propagaci na sociálních sítích jí platí automobilka Ford, značky prémiového sportovního oblečení Sportalm, PUMA, Goldbergh nebo Moonboot, luxusní módní značky Bulgary a Jacquemus.
Mezi její klienty patří také turistické resorty a hotely, jako je Visit Dubai nebo Tatry Mountain Resort nebo Hotel Kempinski, spodní prádlo Intimissimi, kosmetika YSL Beauty, 7th Heaven, eshop s módou About You a tak dále.
Petra Vančurová alias @petralovelyhair
227.000 followerů na Instagramu
Petra Vančurová je profesionální beauty bloggerka a youtuberka. Je dobrá a pracuje opravdu profesionálně, je normální a sympatická. Míra zapojení je na Instagramu nízká, 0.46 %.
Sopupracuje s kosmetickými značkami Loreal, Maybelline New York, eshopy Notino, AboutYou, Astratex, parfumerií Douglas klinikou estetické medicíny Brandeis Clinic, Levis. Na Instagramu představila párové outfity z kolekce C&A na jaro 2023.
Daniela Pešťová alias @daniela_pestova
227.000 followerů na Instagramu
Inteligentní a sympatická modelka pracuje pro agenturu Elite Prague & Bratislava a The Model Coop NY. Pravidelně přispívá svými texty do Harpers Bazaar CZ. Přestože je jí už 52 let, stále má dost zakázek. Modelka mluví plynule Rusky, Anglicky, Francouzsky a Italsky fluently.
Pešťová se objevila na titulních stranách magazínů Marie Claire, Cosmopolitan, Glamour a Elle. Objevila se ve vydání Sports Illustrated Swimsuit Issue, které každoročně vydává americký časopis Sports Illustrated a představuje modelky, celebrity v plavkách na různých místech po celém světě. Na titulní stránce čapisu byla hned třikrát, v roce 1995, 2000 a 2006.
Jako modelka pracovala pro společnosti L'Oréal a Victoria's Secret.
Na Instagramu má 227 tisíc sledujících a míru zapojení 0.46%. Neodpovídá na dotazy u příspěvků a profil je celkově spíš pasivní.Její příspěvky mají v průměru 1.000 lajků.
Aneta Chovanová alias @a.n.d.u.l.a
228.000 sledujících na Instagramu
Vtipná blogerka a vlogerka Aneta Chovanová patří mezi známé tváře Instagramu. Její popularita rostla na zábavných videích, které na svůj profil začala vkládat v roce 2017. Svým fanynkám s nadsázkou vypráví o každodenním životě a otevřeně mluví o současných společenských tématech.
Aneta Chovanová je pověstná svou upřímností a smyslem pro humor, ráda fotí své účesy nebo se fotí v plavkách a má skvělou engagement rate.
Spolupracuje se značkami About You, kadeřnictví Barbora, Beata Rajská, Patrizia Pepe, Pinzari Brow Labs. Celkem si vybírá, s kým bude spolupracovat.
Markéta Konvičková @marketakonvickova
205.000 sledujících na Instagramu
Markéta Konvičková je česká populární zpěvačka, které se podařilo v roce 2009 umístit v první desítce soutěže Česko Slovenská SuperStar. V listopadu 2010 se stala objevem roku v anketě Český Slavík Mattoni a také vítězem kategorie objev roku v Hudebních cenách Óčka. Od ledna 2021 moderuje ostravskou mutaci pořadu Sama doma na ČT.
Zpěvačku, skladatelku a mámu zastupují na Instagramu Kateřina Dohnalová & Vojtěch Dohnal. Splolupracuje s firmou Krups, Eco Power, Bloom Hair, prádlo Bruu Slovakia nebo Myluxbazar.
Mariana Prachařová alias @maripracharova
160.000 fanoušků na Instagramu
Mariana Prachařová má vedle profilu na Instagramu svůj YouTube kanál. Vystupuje přátelsky a u příspěvků odpovídá na komentáře, což není všude zvykem. Její průmerná engagement rate je 3,5 %.
Mari Prachařová spolupracuje například s eshopy Zalando, Asos nebo Footshop. Na jejím instagramovém profilu najdete také promo značek Zara, H&M Home nebo Actin.
Tereza Kerndlová alias @terezakerndlova
156.000 fanoušků na Instagramu
Tereza Kerndlová je známá česká zpěvačka, tanečnice a krasavice. Na instagramu má stoustu Stories a Reels, která mají slušnou sledovanost. Spolupracovala se značkou Volvo nebo klinikou Yes Visage nebo region Marbella Espaňa. Její engagement rate je 2,4 %.
Eliška Bučková alias @eliskabuckova
141.000 fanoušků na Instagramu
Eliška Bučková je modelka a muzikálová zpěvačka. Veřejnost ji zná také jako manželku Václava Noida Bárty, dlouholetého partnera Lucie Bílé.
Eliška Bučková na Instagramu spolupracuje například s Aether Clinic, Vermont, Essens, Jaguar Cars, Guess, Mode.cz, Gold Hair, Nabikini, nebo Under Armour. Dělá ambasadorku České Miss ESSENS.
Barbara Stříteská alias @barbarastriteska
212.000 sledujích na Instagramu
Barbara Stříteská je mladičká česká modelka a jeden z influencerů soutěžících v Like house na TV Prima. Často se na Instagram fotí ve spodním prádle nebo v plavkách, ale občas se jí povede hezký outfit.Má mladou cílovku a hezké fotky. Její engagement rate je neuvěřitelně vysoká 31.45 %, takto nahoru šla až díky účasti v soutěži Like House.
Na instagramu polupracovala například se značkou Claires.
Markéta Frank alias @marketafrank
131.000 sledujích na Instagramu
Markéta Frank má blog a vlog o módě a životním stylu. Skrze videa na YouTube sdílela třeba svou rozlučku se svobodou nebo poslední dny před svatbou, její fanynky se nad nimi dojímaly a pochvalovaly si, jaké má skvělé kamarádky, že rozlučka se svobodou nemusí být vždy jen pařba.
Z instagramového profilu Markéty Frank taky vyzařuje romantika, klid a pohoda. Působí důvěryhodně a kultivovaně, jsou tu cítit hodnoty, jako je láska, dobro, vzdělání, rodina, proto s ní spolupracují i firmy nabízející luxusní zboží.
Spolupracuje se značkami Prada, Louis Vuitton, Mango, YSL, Ray Ban, Daniel Wellington, Asos, Celine nebo Westwings.
Lada Horová alias @laaduska_official
123.000 sledujích na Instagramu
Lada Horová je mladičká česká modelka a jeden z influencerů soutěžících v Like house na TV Prima. Má mladou cílovku a hezké fotky, takže její průměrná engagement rate je úctyhodných 13 %.
Na Instagramu doporučuje plavky Swimmeez, Mercedes-Benz, Louis Vuitton, Shein, Moon Boot a podobně.
Iva Kubelková alias @ivakubelkova
121.000 sledujích na Instagramu
Iva Kubelková je česká modelka, moderátorka a zasloužilá matka od rodiny. V roce 1996 se stala první českou ViceMiss. V následujících letech několikrát vyhrála soutěž o nejkrásnější česká ňadra. Bulvár jí nedával pokoj také proto, že byla přítelkyní hokejisty Jaromíra Jágra a závodníka Martina Koloce.
Na Instagramu má Iva Kubelková 121.000 sledujícíh a engagement rate 2,22 %. Dlouhodobě spolupracuje s eshopem Astratex.
Marie Rosecká alias @maru_rosecka
118.000 sledujích na Instagramu
Maru Rosecká je aktivní na Instagramu a na Tik Toku, je jí 19 let, patří k mladší generaci a tu také její posty oslovují. Její příspěvky měly nadstandardně hodně srdíček i před zahájením soutěže Like House na Primě, žádní mrtví fanoušci. Maru si nechala zvětšit poprsí na klinice plastické chirurgie a o operaci otevřeně mluví. Účastní se reality show Like House na TV Prima, což by pro některé značky do budoucna mohlo být kontroverzní. Její průměrná engagement rate je ale úctyhodná 26,39 %.
Spolupracovala s eshopem Footshop, firmou Loreal, Garnier, klinikou Yes Visage. Maru Rosecká si nechala zvětšit prsa na Premier Clinic v Praze, kliniku a Pooperacnipradlo.cz pak nezapomněla pochválit ani na Instagramu.
Tereza Budková alias @terezabudkova
110.000 sledujích na Instagramu
Česká modelka, kterou zastupují agentury Simply Model Management z Prahy, Louisa Models z Hamburku, dánská Born Models a vídeňská AMT. Na Instagramu spolupracuje se značkami Poner, Shine and Shine, Zara, ručně dělané plavky Lemons, Under Armour, Bottle nebo českého výrobce plavek Bikini TICZ. Její průměrná engagement rate je 3,3 %.
Alexandra Sedláčková @alexsedlackova
81.600 sledujících na Instagramu
Alex Sedláčkovou zajímá móda, krása, cestování a zdravý životní styl. Je autorkou blogu Alexanderplatz.cz. Nemá úplně vyhraněný styl a na Instagramu pravidelně sdílí momenty ze svého života, streetstyle outfity, módní inspiraci a beauty tipy.
Spolupracuje se značkami YSL Beauty, Red Valentino, sOliver, Sephora, HM, Love Beauty and Planet nebo obchody Literix Group v Pařížské ulici.
Zuzana N. Stránská alias @zuzanastraska
57.200 sledujících na Instagramu
Modelka Zuzana N. Stránská nemá až taková kvanta fanoušků jako předchozí uvedené influencerky, ale oslovuje movitější ženy, které se zajímají o kvalitní značkovou módu a styl. Ve udává trendy, radí ženám, jak se oblékat.
Zuzana Stránská spolupracuje s eshopem About You, značkami La Formela, Acne Studios, Chatty, Sporty & Rich, Isabel Marant, Loewe, Comme des Garcons, Denisa Dvořáková, Zara, Reserved nebo Nike. Na sociálních sítích pomáhá s propagací akce Mercedes Benz Prague Fashion Week.
Nepsali jsme o instagramových profilech světově proslulých českých modelek, jako je Karolina Kurková @karolinakurkova, s 835.000 sledujícími, Petra Macková alias @pepamack s jedním milionem sledujících, Petra Němcová alias @pnemcova se 155.000 sleducjícími, Tereza Maxová @terezamaxova se 100.000 sledujícími. Od nich se samozřejmě dá čerpat inspirace a nejen, pokud jde o módu.